vineri, 12 septembrie 2008

Mediatizarea ONG-urilor

Recent am primit un email de la Civic.md in care erau prezentate rezultatele unui sondaj online. Civic.md a pus umratoarea intrebare: Care din actiunile enumerate sunt cele mai eficiente pentru cresterea vizibilitatii ONG-urilor?
Mai jos sunt raspunsurile:
-
38.2% (13 voturi) Lucrul cu mass media (presa scrisa, televiziune si radio)
- 26.5% (9 voturi) Promovarea organizatiei prin intermediul membrilor si beneficiarilor (impartasirea experientelor positive)
-
20.6% (7 voturi) Prezenta pe web
- 8.8% (3 voturi) Elaborarea si distribuirea rapoartelor de activitate
-
5.9% (2 voturi) Distribuirea materialelor promotionale (brosuri, pliante, postere, carti de vizita, etc.)

Raspunsurile mau lasat un pic ingindurat. Parerea mea este ca ar trebui sa fie inverse rezultatele votului. Un ONG trebuie sa fie vizibil pentru beneficiarii sai, adica prin materialele care le elaboreaza, apoi prin rapoartele sale da dovada de credibilitate si activitate intensa dupa care urmeaza pagina sa web si massmedia. Utilizarea mass-mediei pentru promovare va duce la cunoasterea imaginii a ceea ce face ONG-ul si nu activitatea insasi a organizatiei. Parere mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu